Saturday, March 21, 2009

Trip Redang 2008

haaa...ni mase aku g anual trip kat pulau redang,join akak aku punye company..hu2.pantai die cantik..ade banyak agi kat bawah..plis scroll down...

















...nampak tak?air die bersih..ni kat tengah2 laut tau..bes scuba diving..sume bley nmpak.macam2 ikan ade..takut tu memang ade gak,tapi enjoy..hu2..dak2 ni siap tangkap gamat lagi..idok ler teman..kalu tak kerana safety jaket tu,tak ke tengah la koi..ni gmbar aku ngan akak aku n abg ipar..tapi mase ni x lagi..hu3





















aku tersenyum merenung jauh ke hadapan di waktu petang yg panas terik ..aku melihat aweks2 tengah mandi..hahahaha...cun siot pemandangan dari sini..x caye kowang g ar sendre tengok..air laut kebiruan yg terbentang luas,pokok2 yg rimbun di tengah2 pulau..batu-batu yg berbagai bentuk..cam rupe dinosor pon ade..hi3..chalet2 pun bley tahan..

No comments:

Post a Comment